• Clientul, persoana ce accepta ofertele si serviciile noastre de evenimente are obligatia de a ne furnizeza informatiile legate de organizarea evenimentului, meniu, tort, numar de participanti si alte detalii, cu minim 4 zile inaintea evenimentului, clientul are obligatia sa anunte in timp util detaliile si modificarile privind evenimentul pentru care ne-a contractat. Acest termen poate fi modificat in limita necesitatii evenimentului cu acordul partilor.
• Participarea la eveniment reprezintă acordul de a folosi pozele din timpul evenimentului în scop comercial.
• Accesul in locatie se face cu 10 minute inainte de inceperea evenimentului si eliberarea cu cel mult 10 minute dupa ce timpul alocat petrecerii s-a terminat; in cazul nerespectarii acestor intervale se va achita timpul depasit cu 150 lei/30 minute.
REZERVAREA ESTE VALABIIA DOAR DUPA ACHITAREA AVANSULUI DE MINIM 150 RON!
Avansul NU ESTE RETURNABIL!
• Pentru anularea evenimentelor clientul are obligatia de a anunta cu 48 de ore inainte de ziua evenimentului. Daca ati contractat un pachet ce contine tort/decor personalizat si petrecerea se anuleaza din varii motive ce nu tin de noi iar tortul a fost pregatit aveti OBLIGATIA sa ridicati si sa achitati costul tortului integral. Avansul nu acopera aceste cheltuieli!
• Chiar daca pe durata intregului eveniment sunt prezenti animatorii, noi NU NE ASUMAM responsabilitatea pentru eventualele accidentari prin utilizarea necorespunzatoare a echipamentelor, nerespectarea sfaturilor date de personalul nostru sau neintelegerile dintre copii;
• Nu ne asumam raspunderea pentru pierderea obiectelor personale;
• Punem accentul pe RESPECTUL fata de cei ce ne trec pragul si nu toleram comportamente neadecvate sau limbaj trivial, violent sau lipsa de respect fata de alti copii, parinti sau personalul nostru! Cine nu se supune regulilor de buna conduita este invitat sa paraseasca locatia!
• Distrugerea jucariilor sau a echipamentelor atrage consecinte financiare asupra beneficiarului de servicii sau insotitorului copilului ce a provocat dauna.
• Este interzis sa se consumul de alimente si bauturi in zonele de joaca sau alte spatii necorespunzatoare.
• Se accepta mancare/ prajituri/ tort/patiserie din afara locatiei cu certificat de conformitate, (paharele, vesela, servetele pentru adulti nu sunt incluse).
• Pentru alte produse ce tin de decor (candy bar/punch box/vata zahar, beauty corner) din afara locatiei se percepe un COST SUPLIMENTAR de 100 lei, cost ce acopera timpul suplimentar destinat amenajarii salii, pregatirii suplimentare, accesul in locatie in afara timpului alocat evenimentului, igienizare si salubrizare.